خاص ترین طعم قهوه ترک

وقتی که مردم برای نوشیدن قهوه ترک می آیند اولین چیزی که به ذهنشان می آید یک قهوه سنگین و تیره و تلخ است. با این وجود اغلب کافی شاپ ها و قهوه خانه ها در سطح استانبول ، هم قهوه تلخ دارند هم کاپوچینو.همراه آژانس مسافرتی کارینا پرواز باشید تا ببنیم قهوه سنتی ترکی چگونه تهیه و سرو می شود.

برای دیدن تور ارزان استانبول اینجا کلیک کنید.

 

چطور قهوه ترک تهیه می شود؟

قهوه ترک در یک قهوه جوش کوچک با دسته ایی بلند تهیه می شود که از جنس مس است. برای تهیه یک فنجان قهوه یک فنجان آب سرد را با دو قاشق غذاخوری قهوه و دو عدد قند برای شرینی ، کاملا مخلوط کنید .  وقتی که به جوش آمد اجازه دهید کف به سمت بالا برود و قبل از اینکه از بین برود آنرا خاموش کنید. به طور  سنتی قهوه را با یک لیوان آب و ترجیحا شیرینی ترکی سرو می شود.

 

چگونه قهوه ترکیه سرو می شود؟

قهوه ترک در فنجانی کوچک به اندازه فنجان اسپرسو سرو می شود.اما برخلاف اسپرسو ، قهوه ترک روشن تر است و حتی مزه شیرین آن را کم کم احساس می کنید. البته چیزهای دیگری هم شامل مراسم خوردن قهوه ترک هست . مثلا صحبت کردن با دوستان و جرعه جرعه قهوه نوشیدن . همانطور که از صحبت کردن با دوستان لذت می برید از قهوه نوشیدن هم لذت می برید. هم چنین لازم به ذکر است با توجه به تکنیک و سلیقه خاصی که  برای دم کردم قهوه ترکی استفاده می شود آن را به عنوان فهرست جهانی یونسکو ثبت کرده اند.

خاص ترین طعم قهوه ترک را اینجا بچشید !!!

 


lasttours قهوه ,تهیه ,فنجان ,ترکی ,نوشیدن ,قهوه نوشیدن ,صحبت کردن ,شود؟ قهوه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی خرید کولرگازی در شیراز طراحی سایت کمپانی Dayana Dash دستگاه های حضور و غیاب آرمان سیمرغ پارسیان سوالات تستی دروس علمی کاربردی جامانده از زمان